wtorek, 12 listopada 2013

CZAS NA HANDMADE


Wczoraj byłam u babci i znalazłam denko wykonane przez mojego dziadka. Od razu pomyślałam o postarzeniu i Decoupage. Na szczęście babcia zgodziła się mi je oddać...

To zaczynamy!!!




Potrzebne nam będą:
-denko
-klej stolarski
-papier ścierny o dowolnej ostrości
-pędzel i woda
-farby najlepiej białą i czarną ale można kombinować z innymi ( ja używam farb akrylowych)
-coś z czego wytniemy wzór mogą to być serwetki lub jakiś papier ozdobny








1. Papierem ściernym dokładnie z każdej strony wyrównujemy powierzchnie. Farba będzie się lepiej trzymała.










2. Malujemy na ciemniejszy kolor (w tym wypadku czarny). Przed malowaniem możemy wilgotnym pędzlem "polatać" po denku, zdejmiemy w ten sposób pyłki które pozostały po papierze ściernym.







3.Teraz malujemy jaśniejszym kolorem. Tyle warstw by pokryć cały ciemniejszy kolor.Mi wystarczają dwie.






4. Gdy farba dobrze wyschnie, papierem ściernym przecieramy boki by uzyskać efekt obdrapania.






5. Wycinam wzory których chcemy użyć.






6. Klejem stolarskim przyklejamy wzory i przejeżdżamy od góry. Muszą dobrze nasiąknąć. Wybierzcie klej który zasycha na przezroczysto i lśni. Pomalujcie nim całe denko lub tylko tą stronę którą będzie widać.



  

7. Zostało tylko postawić.





Dziękuje za przeczytanie. Pozdrawiam!!!
ps. Jeśli  postarzyłeś coś lub zrobiłeś Decoupage razem ze mną to proszę wyślij mi zdjęcie na mojego e maila który znajdziesz na pasku bocznym.

Miłego dnia!!   ;o)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz